godkväll mina vänner!

kom precis hem från amanda efter en myskväll med tora, nathalie och såklart mandel. vi kollade på sista avsnittet av one tre hill. helt sjuuukt bra! efter de så skulle vi kolla på gossip girl men såklart hängde sig dvdn så det gick åt pipsvängen...
annars har dagen varit lugn. var hem till tora tidigare på dagen, (som jag skrev i förra inlägget) och skrev packningslista. eller vi skrev inte, tora hade redan skrivit en fin liten lapp, tummen upp för de!
det blev inte mycket snack om resan utan vi satt på ett avsnitt av grey's anatomy efter att tora hade berättat en sån spännande sak som hade hänt. ojojoj, säger jag bara!

jag kom på när jag satt hemma hos amanda att vi har historiakväll imorgon. det passade väl inte så bra?
nej de gjorde det inte. det är inte obligatoriskt, men skulle gärna vara med på den eftersom att det inte blev någonting av det förra gången.
men nu är de ju så att vi ska ha klassfest, och vi har inte haft det en enda gång på tre år. fy skäms!
så en film med en klass jag bara har två gånger i veckan får faktiskt klara sig utan mig. men ska iallafall dit en stund, säga hej eller nått.
så eftersom att jag blir där i någon timme och att jag får främmande senare så kommer jag ha det himlans stressigt! det blir att gå upp tidigt imorgon och börja städa innan skolan. suck... men de är smällar man får ta.
annars så tänkte jag bara berätta att om 6 dagar så sticker vi. helt insäääääin! 

det var allt för mig, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0