ayia napa

japp! nu är allt packat och klart, äntligen!!!!!
inatt då jävlarrrr smäller det, jippie! är peppad till tusen!

mamma ska snart färga håret på mig, sen är det bara att springa upp i duschen, ringa tora, åka och handla, sen är tiden nog inne att åka till ida för att pinas till döds och ta någon öl, (vet inte om jag ska skratta eller gråta) aj, aj aj!
jag hoppas så innerligt att jag inte har glömt att packa ner någonting nu...
pass - check
biljett - check
pengar - check
resorb - check
öronproppar - check

det måste väl vara det absolut viktigaste?
+ ett glatt humör såklart!

nu ska jag blöta ner håret så mamma får färga.
säger adjö senare

hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0