fyllekajjor

snygging
                                        ehlina är så snygg!

tjao.

gårdagens kväll blev en mys/körkväll. jag och ehlina satt hemma hos nadja och mös, spelade kort,  och satt och datanördade. plötsligt ringer det på telefon och fredrik vill ha skjuts för att hämta sitt legg som han såklart hade glömt hemma. med gasen i botten åkte vi och hämtade legget och sedan tillbaka till stan, sa hejdå till pojkarna för att sedan bege sig in på skrubben.
preciiiiiiiis när vi har satt oss ner och ehlina beställt en öl så ringer såklart telefonen,
- kom och hämta oss, vi kommer inte in...
då var det lillasyrran... mot bilen, mot falun, mot statoil.

väl hemma i borlänge igen sprang jag och ehlina in på flamingo för att kolla läget. det känns lite halvt pinsamt när "guldlock" öppnar dörren och bara vinkar in oss.  ingen betalning, ingen kontroll. är man där ofta eller?
väl uppe blev jag plöttsligt väldigt orolig.

är det sådär man beter sig?

alla fyllekajjor springer runt, snubblar, skriker, försöker dansa som shakira. ojojoj
jag och ehlina hade iallafall en trevlig stund där uppe med en del skratt och annat skoj!

behöver kanske inte påminna er om att det var fredag den 13de igår. råkade nån ut för något? själv tror jag att hela min dag var en ren otursdag. skyllde på att det var fredag den 13 hela dagen. det får man göra, eller hur ehlinaflina? :)

ikväll blir det öl, känns som att det var en månad sen sist. så idag ska jag skippa bilen och lämna den hemma och umgås med vänner och burken, toppen!

nu ska jag ta och springa upp i duschen sen ringa till ehlina :)

HURRA HURRA FÖR FREDRIK SOM FYLLER 19 VÅRAR IDAG, GRATTIS VÄNNEN!

see ya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0