räkmacka

sådär då. nu har ännu en helg passerat och vi går bara närmare och närmare sommaren och studenten. ska bli riktigt jäv*la skönt, men ändå fruktansvärt tråkigt... skulle kunna gå om alla år igen om jag visste att jag skulle få gå i samma klass varje år. men så är inte livet, inte mitt.
      jag kom och tänka på en sak. när någon frågar hur det är med en, och man berättar hur det är. så kan denne personen fråga "annars då?"
vadå annars då? annars vadå? om det är bra annars? när då?
är det bara jag som inte förstår varför man frågar just "annars då?" fattar ni?
om inte så har du haft en himmla tur att slippa just den meningen, frågan, gåtan. ja nu vad det nu är.
nog om det.
idag har det varit en rätt så lugn dag på jobbet, blev stressigt i vågor. lugnt, stress, lugnt, stress. ja ni förstår.
    imorgon blir det skola. lååååååååång skoldag! men jag hoppas att få höra lite skvaller om helgen, om det finns något devillsäga. men det tvivlar jag inte på!
    vad mer ska jag skriva? .......  nej ni gott folk, min hjärna är helt slutkörd efter helgen. ingenting fungerar som det ska. jag ska ta och borsta tänderna och föra mig mot sängen.



MH

- jag vill inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0