nöff nöff

jag vill ha sommar och sol igen!
      jag och tora förra sommaren, oh så jag saknar den dagen! :)



jaaaaa, mina vänner. jag ska bli bättre på att skriva :)

idag har det vart en lugn och skön skoldag.
gjorde rättkunskapsprovet, gick bra. hoppas jag!

somnade sent igår, och det resulterade till att jag var dötrött imorse! enda anledningen till varför jag går upp och inte ligger kvar i sängen är nog för den underbara klassen, man vill inte missa en enda minut nu den sista terminen. Tråkigt att det är studenten snart... det är just nu, när det bara är några månader kvar som man verkligen vill stanna tiden. Gå tillbaka till början av ettan och veta att man har de tre underbara åren kvar att vara med varandra. men det går inte... tyvär.  men ingenting kommer slå vår student och studentresa, det kommer bli toppen! ayia napa 2009, ett år alla kommer minnas, eller inte minnas...

imorgon är vi lediga från skolan, sköööönt!
så ikväll blir det mys, spel och film med ehlina och nadja (vad jag vet nu) och sedan imorgon blirr det att ta en låååååång sovmorgon.

nu ska jag springa upp och packa ner lite spel i pappaspappsäck och sen dra iväg in til stan :)

kyss och puss, linjebuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0