fredag

igår blev det en sen, men riktigt rolig kväll!
teatern vad toppen! bra jobbat allesammans!
efter teatern drog jag och tora med hem till amanda. vi spelade wii, och hade allmänt mysigt. de var därför jag inte skrev igår när jag kom hem...

idag har det varit en riktigt skön skoldag. bild på morgonen, sen lektion med pierre och efter de hoppade jag, klutt, micha, ida och nalie vidare i bilen bort till kvarnsveden och in och kolla på teatern igen. wiho
efter teatern åkte jag, ida och klena hem till henne. klena ställde sig vid spiser och bakade dummlekakor, mmmmmmmmmm va goda dom var! runt tre stack vi ifrån kvarnsvedens guldklippa och for till kupolen. gick runt där ett tag, kollade lite, men hittade inget speciellt. inte för att jag skulle kunna köpa det om jag hade hittat något. men klutten och idisen gjorde plånbokerna lite lättare. vissa har de bra.

ikväll blir det förhoppningsvis att åka hem till amanda igen :) spela lite wii hoppas jag och bara vara.


tora har såklart startat ett krig idag, och du kommer inte komma ifrån det här ostraffat!
du ska allt få se vem som bjuder på vad :)

jo det gör tora, hon bjuder muaha.

:)    RAOW    :)





vänner, utan er är jag ingenting, jag mår bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0