puh!


hej hopp!

idag ringde alarmet halv 10, upp och hoppa! efter en snabb frukost så bar det av till maserhallen, där stog Tora och gladerligen väntade på mig! nu var det dags för solning.
svetten rann nerför våra kroppar och själv shippade jag efter luft i sol-lådan. varken jag eller tora klarde av att ligga kvar hela tiden (som bestod av 30 minuter,) så efter ca 20-25 minuter hoppade vi ut solariet, torkade oss i pannan och gick halvdöda ut där ifrån.

12.00 var det dags för fotboll, skol-laget.
dom vann med 6-0 tror jag det blev, härligt tjejer!

kvällen slutade med en snabbtitt hemma hos ehlina. vi gjorde inte mycket, bara umgicks. som vi är kanske bra på må jag säga. blev en del skratt och mycket besvärsnack. ehlinas dag kunde ha varit lite bättre, enligt henne själv. ;p

nu sitter jag här hemma i soffan med far min, klappar katten och kollar på nya vädrets offer , intressant som tusan! jag kan inte fatta hur mycket världen har förändrats nu pga växthuseffekten och en massa annat. helt sjukt hur vissa liv har förändrats...

avslutar med ett litet citat från lillebror min

"om någon är fjorton så säger man ju fjortis, och jag som är elva, jag blir ju elvis"


hadet bra, blod svett och tårar

M


Kommentarer
Postat av: hannah

skön albin är!

2009-03-18 @ 13:57:07
URL: http://antagligen-enfredborg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0