underbar dag :)

nu vet jag hur ni mammor känner er när ni har fött ert första barn,
den lyckan, den känslan, den kände jag på idag!
körkortet i mina händer, YES!
efter allt pluggandes och åter plugagndes så är det nu mitt, MITT!

tjugo över nio hoppade jag ut genom dörren till pylonen. himmel vad glad jag var,
lika glad nu, lite overkligt att inte mamma eller pappa ska behöva sitta bredvid en nu när man kör.
men de är bara skönt! :D
fick låna fasters bil, som jag körde runt i hela dagen TACK!

kort skoldag idag, bara en lektion, skööööönt!
imorgon blir det jobb.. 19.00-03.00
så om nån vill ha skjuts, ring efter tre ;) kommer leva vid ratten!

se ya
tjarå

Kommentarer
Postat av: Faster

Puss gumman och Grattis!!!/Faster

2009-03-06 @ 08:59:56
Postat av: Mamma

Den känslan att få barn är inte lika som att få ett körkort, vänta får du se ;) grattis på dig min dotter PUSS

2009-03-06 @ 13:43:46
Postat av: sanna h

FAN VAD MYCKET GRATTTIS DU FÅR AV MIG JUST NU!!!! JAG SKA TUCKTA DIG NU NÄR JAG BEHÖVER SKJUTS ;)

2009-03-06 @ 18:10:45
URL: http://sannahansson.blogspot.com
Postat av: martina

haha tack allesammans! :)

2009-03-07 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0