host, host

jadu mina vänner
operation imorgon och sjuk idag... fruktansvärt tråkigt! skjutsade mor och syskon till jobb och skola imorse, sedan åkte jag till min skola för att hämta arbeten så att jag kan göra någon nytta om dagarna nu när jag kommer ligga hemma som en död gädda. när jag kom till skolan så blev det att sitta och prata med jesper, fia och emma. klockan blev 9 och första lektionen började. så det var väl lika bra att gå på den då. bra va?
fick lite information om högskolor/universitet. tycker inte om att prata om sådant, får sån panik. jag vet inte än vad jag ska göra senare i livet. jag vet ingenting. det är ju inte så att jag ska stå och packa pommes hela livet. nejdu! någonting måste jag ju göra! men jag har ingen större lust att börja studera. det vill jag göra senare, kanske till nästa år. men nu till sommaren då? eller inte bara nu, utan resten av livet. vad ska jag göra?
vad ska du göra?
hjälp!

eftersom jag har jobbat hela helgen och inte haft pengar på mobilen så kunde jag tyvärr inte sjunga för faster när hon fyllde år i lördags. så din gratulationshälsning får jag skirva här istället. men jag hoppas att det går lika bra. får sjunga för dig någon annan dag.
- grattis grattis grattis världens bästa faster! 
hipp, hipp   hurra hurra hurra!

faster

nu måste jag fixa något att äta.
höres dåe!

ciao

MH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! Puss från Faster

2009-03-30 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0