varnar känsliga tittare

hög som ett hus... minst sagt! tabletterna gjorde susen hörni, ni ni!
operationen gick bra, började med att jag fick lugnande tabletter som jag först inte trodde skulle börja värka. men efter ca 30 minuter så kunde jag knapt se rakt eller hålla ögonen öppna, de va ganska kul faktist :D


sen kom sköterskan som visade mig in i ett litet rum med en säng i. då kom doktorn in och skulle ge mig en spruta för att bedöva. det blev en spruta, men dock inte ett stick, utan det blev en hel del. vet inte hur många, men sju, åtta stycken skulle jag kunna chansa på. innan ni kollar på bilden så kan jag berätta att det inte var någon vanlig liten fjåll spruta, nej nej! här snackar vi sprutor som skulle kunna döda en björn, jag lovar!
   8|
efter alla stick så såg min kära fot ut på detta viset
    blööööde
efter det kom sköterskan in och tvättade av foten med någon slags tvål tror jag att det var.
löddrigt var det iallafall!

efter det var det dags för operation!
mamma tog fram mobilen för att vara med och vara fotograf, som hon var himmla bra på! jag la mig bekvämt och satt i hörlurarna i öronen och lyssnade på lite bra musik. toppen!
          hammare hammare  

bättre än så blir det inte, nu är det klart. visst kan jag knappt gå. doktorn sa åt mig att jag ska stanna hemma resten av veckan. men jag kommer tillbaka till verkligheten på måndag! mina tjejer får komma och hälsa på mig här hemma istället. annars kommer jag gå under om jag ska sitta ensam här en hel vecka :o

nu ska jag ta och snyta mig och sen slå på någon bra film. tror mamma sitter och väntar på att jag ska bli klar så att hon kan få läsa vad jag har skrivit.
puss och kram, ses på stan

resultatet
tadaaaaaaaa


MH

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ser ut som dom tagit hela halva foten på dig:) Hoppas du inte har alltför ont // Big Hug från oss i Romme

2009-03-31 @ 19:19:48
Postat av: ehlina

Mendu ? en liten fråga här, foten är ju större nu än förut ? :O

Nej nu ska vi inte skojja men såg mammas ÖVERDRIVNA (ligger i släkten) kommentar att halva foten skulle vara borta.. :P DU ÄR BÄST PULLAN, ditt nya smeknamn.. tro det eller ej... tamdamdamda är SUPERMUFFENx2000 :D BIGLOVE, biglove <3

2009-03-31 @ 23:43:19
Postat av: sarah

men martinaa! varför opererat? :S

2009-04-01 @ 13:22:08
URL: http://sarahedvall.blogg.se/
Postat av: martina

tagit bort en knöl :P

2009-04-01 @ 14:45:30
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sparade du knölen??? asg Du kunde ju ha den i en burk med sprit i.

2009-04-01 @ 18:43:54
Postat av: Tetten

nämen jag tror mig känna igen flicka och tröjan flickan har på sig ;) Hoppas allt gick bra gumman

2009-04-02 @ 14:53:08
URL: http://therez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0