godkväll!

en sån underbar dag! vilket väder!
slutade 09.20 så jag tog med mig en del av min underbara klass, slängde in dom i bilen. eller dom slängde nog mer in sig själva... bilen rent ut sagt hoppade ner till stan, ner till galaxen, in på UF-mässan. 
"bom, bom, bom, bom blablabla DR boom", ABBA, och mycket annan musik flög som skott ut genom både högtalare och fönster, eftersom emma trodde att bara man spelade hög musik och solen lyste så blev de sommar helt plötsligt. men det dröjjde inte många sekunder tills det gick tillbaka till vintertid när linda skriker
- JAG FRYSER! STÄNG FÖNSTRET!
väl framme vid galaxen så helt plötsligt stod det en bil bakom mig, jag kom ingenstans! bilar åt vänster, snövall åt höger och rakt fram var det cykel/gångväg. så där får man inte åka! men mannen i bilen backar lite lätt och parkerar bredvid snövallen och jag hänger på i samma stil. om han kan, varför kan inte jag? :D

nu måste jag sticka, ska till kv och kolla på gökboet (teater). det ska bli great!

wolli,bolli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0