döden

så, snart ännu en helg avklarad på jobbet. skönt!
igår var det ganska lugnt hela kvällen, men klockan 03.00 (eftersom man ställde om klockan en timme) så kom det en hel tsunami med folk. två kassor och människor i kö ända bortanför läsktonen, människa efter människa, men kön blev inte kortare ändå tyckte jag >< men en timme senare så var det slut. och jag och ida fick åke hem, skönt :)
stackarna klena + muskel satt och väntade på mig ute i matsalet, dom hade setat där ja jag vet inte hur länge. men dom ville iallafall hem lika mycket som jag, så jag släppte av dom efter vägen. bra det så att jag vet att ni kommer hem levande!
väl hemma somnade jag som en stock i sängen! höll nästan av att ta av mig kläderna innan. är man trött!

för ungefär en timme sedan vaknade jag och kollade på klockan; 14.02 och jag insåg samtidigt att jag ska befinna mig på jobbet inom två timmar. nyvaken och helt slutkörd så var denna morgon inte den bästa precis... men sånt är livet!
ikväll blir det bara hemma mys. hoppas på god mat när jag kommer hem och en skön natt sömn.

nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan åka till jobbet.
vi höres ikväll!

ciao

MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0