söndag

midsommar blev precis så som jag,elin och sara hade tänk oss!
förfest hemma hos mig med kräftor och öl. sedan bar det av med cyklarna till trönö där ett par glada själar satt. vi mellanlandade hemma hos tommy för att hälsa dom en glad midsommar och skåla med dom!
timmarna gick och det kom bara mer och mer folk hemma hos emret. kvällen blev så pass lyckad att tiden bara rann iväg och jag har ingen aning när ögonlocken slog igen sig.
gårdagen var däremot inte speciellt rolig. min pappa göttade sig iallafall hela dagen åt att hånflina och reta mig... men vad har man inte en pappa till? :) låg i sängen precis hela dagen! kollade på film, käkade chips och jordnötter, mmmmmmm!

bilder från ladufesten kommer upp inom kort,
nu ska jag åka till sara och elin!

tjofjöjt!



becca, emret och elin i ladan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0