peace and love

äntligen! är det över... fan bara slit och släng. egentligen har det varit en helt vanlig helt med lite mer alkohol bara för att jag tycket att själva festivalen inte var någon höjdare och campingen har jag inte varit in på en enda gång för att man har hört så mycket äckel om det. de närmaste jag kom campingen var maser/soltorgs-skolan. sen bar det av hemmåt.
men utöver att festivalen var under mina förväntningar så har jag ändå haft en utav den roligaste veckan i mitt liv! jag och elin har varit med varandra hela veckan och umgåts med olika slags folk. jag är nästan helt säker på att jag har slagit mitt rekord i att skratta iallafall.
det var igår när jag, tette, elin och johanna följjde med ted ut på sjön. vi la till i fattimansviken och låg och stekte. när vi sattt och åt sallad så kom vi in och prata om en tjej som dom hade träffat igår här på sjön som var dyng kanon. och enligt johanna så var hon:
- ja fyfan va tankad och var
och jag vet, du kanske inte tycker det är nå kul. men jag lovar, jag skratta och skratta och skratta! bara jag tänkte på hur hon sa det så började jag skratta. hon, johanna är min humor alltså! hon gick ut i sjön och skulle bada då hon satt på sig flip-flop för att bottnen är så lerig. varenda gång hon tog ett steg så sjönk hon ner i leran och skon satt fast, haha! det slutade med att fästet mellan tårna på skorna gick sönder och dom hamade i papperskorgen. haha, jag skrattar bara jag tänker på gårdagen!
igår kväll innan jobbet så åkte jag in till festivalområdet för att säga hej till mamma och pappa. påvägen dit så springer det fram en kille till mig och fastar sig över mig med en stor kram:

-TJENA!
-haha, vafan gör du?
- ville bara ha en kram, HEJ!

jag höll på att kissa på mig av rädsla. men ibland är man full och dum!
och på tal om full så stod det en kille och spydde vid technotältet och jag förstår inte än hur det kunde kommit så mycket vätska ur hans mun! :o det var det absolut värsta jag har sett! uschfyfan...

jag tänkte att jag skulle skriva om hela veckan men det får jag göra ikväll eller någon för nu LYYYYYYYYYYYSER solen och jag ska sola!

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0