jag kunde inte ha önskat mig en bättre student!

gårdagen var helt underbar!
började med att åka till skolan halv åtta för att äta frukost, sjunga och träffa klassen.
när jag satt i bilen och väntade på att tora skulle komma så kollade jag runt på alla nyblivna studenter och tänkte på den stackarn som skulle ha glömt mössan hemma... när jag sen kliver ur bilen och ska hämta jackan och väskan där bak så märker jag såklart en sak.
- vart fan är mössan!?
jovisst. martina smartskafft hedlund fick åka hem igen för att hämta mössan hon glömt hemma. bra jobbat!
väl i skolan igen så var det bara att sätta sig vid bordet. det blev mycket sång och skratt.
springningen genom aulan, fotografiet och utspringningen var toppen! även fast att inte vädret var på topp så var vi det. ingenting kan stoppa oss!
flaket gick gallant! fast att vi inte hade någon musik så klarade vi oss. vi sjöng och stojjade så om vi skulle haft musik så skulle vi ha över röstat den ändå. tummen upp!

väl hemma efter en tur genom stan så fick jag öppna alla fina presenter.
buddha lykta, kamera, brödrost, bestick, tallrikar, pengar och annat smått och gott. tack sååå mycket! <3

runt 7 så skjutsade farmor mig till tora. där satt en del av fd. klass e3a och värmde upp bänkarna. fler och fler kom och snart var det nästan fullsatt vid borden!
vi spelade kubb, sjöng och var allmänt glada.
e3a - dom bästa av dom bästa
kvällen sutade med s1 där mamma, pappa, morbror och eva satt. och efter det s2 där jag träffade på micke och henke, kul kul!
b-lund hämtade mig och lillsyrran. vi for hem och slocknade i sängen på en gång.



dom här två veckorna som nu har gått har varit dom absolut roligaste dagarna i hela mitt liv! det är just nu, när jag förstår att vi aldrig mer kommer gå med varandra i skolan längre, som jag vill börja om... börja om från ettan igen. vara lika nervös igen.
jag saknar verkligen allt!
men mest av allt så kommer jag sakna er, E3a <3




idag har jag bara legat hemma. sovit några timmar i soffan, käkat grillat, proppat i mig chips o dipp, godis, läsk mm.mm
men det var jag värd. efter allt slit!

godnatt på er

för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten,
för vi har tagit stude'enteeeeeeeeeeeeeen, fyfan va vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0