i'm lovin it

gårdagens kväll blev mer än lyckad! hur mycket folk som helst på etage, bra musik och trevligt sällskap.
jag och emma sprang som idioter för att vi inte skulle missa den sista nattbussen. men som tur va så var det kö och efter bara någon sekund så står sara bakom oss också. bra att truppen var samlad igen!
när jag sen klev av bussen här hemma i byn så känndes de så bra att få cykla hem istället för att gå i regnvädret (eftersom att syrran lät cykeln stå kvar för några dagar sen). men såklart när jag kommer och ska ta cykeln så står den ju inte där!
- vafan?!
jag skickade meddelande till bella och frågade om hon redan hade tagit hem cykeln utan att jag hade märkt något...
- nej mamma tog hem den bara för att eva skulle ha den inatt.
jaha? då var det väl bara att börja traska i regnvädret då ><

väl hemma i min säng så slog jag på datorn, snokade lite för att sedan somna in som ett litet barn.
_______________________
ikväll blir det jobb och sen förhoppningsvis köra lite fulla ungdommar och lura dom på pengar...! nej jag skoja. men om någon behöver skjuts, call me!

nu ska jag fortsätta slöa mig i sängen som jag har gjort hela dagen.
var bara upp och käkade och la mig sedan igen. vad skulle jag ha gjort utan min säng?
- varit vaken mer? JA.
men jag skulle garanterat aldrig haft det lika skönt.

puss o kram o nyp i stjärten!
*nyp,nyp

ni är dom bästani är dom bästa
        love ya'          <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0