hem ljuva hem

ja då var man hemma från värmen och från paradiset!

veckan har varit helt underbar! både med sina framsidor och baksidor.
fint väder, god dricka och såklart ett sällskap som inte går att beskriva!
jag ska försöka sammanfatta kort vad som har hänt under veckan

bar-runda + t-shirt för endast 20euro. haha
en båttur som verkligen blev enhöjdpunkt! har aldrig varit med om något vackrade tror jag. kristallblått vatten och sol. tyvärr inga delfiner men det gjorde absolut ingenting
gratis mat och dricka på grabbarna grus.
reklaminspelning av fru westlund
fiskrensning
nakenchock
kattmamma
kackelacks påhälsning
skandaler
tatueringar
nudlar
snorklat
solbränna
blod, svett och tårar

mer vet jag inte vad jag ska skriva förutom att veckan har varit HELT sjuk!
denna resa kommer jag aldrig att glömma. det är en sak som är säker!

älsklingar
                          brudar, brudar, brudar, alla gillar brudar              <3

och nog med att vi har varit på studentresa nu i en vecka så betyder inte det att festen slutar.
nej, nej! ikväll och dagarna framöver, tills fredag så är det studentfest på flamingo mm.
så ikväll blir det klassfest hemma hos jeppe, för att sedan dra ut på bus.
E3a

annars idag har det varit mösspåtagning i skolan och alla klasser har fått sjungit sin studentsång.
vår är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0