hej alla nattugglor!

kom nästan precis hem ifrån philip. jag, han och elin har tittat på tv och käkat chips, de va mumma!
vi har spelat kubb med jonas, kroon och niglaz. det gick super bra! haha. vi vann såklart. patrik kom förbi en sväng, spelade en match mot mig och drog hem. tyvär hade jag inte lika mycket flyt då...

tidigare imorse så var jag till arbetsförmedligen och fick lite information. skrev in mig igår kväll så hon rättade till lite saker och vi skrev på lite papper. ska dit igen på onsag och fredag, det går bra nu.
efter det så åkte jag till elin, hämtade upp henne och stack till kupolen. egentligen skulle jag bara köpa parfym. men kom ut därifrån med både parfym, smink och tröja. ibland går det bara för bra!
men mormors pengar gick iallafall till bra saker :) parfymen hade jag önskat mig men inte fick, och en tröja behöver jag verkligen! så de va nice.
efter den snabba vistelsen på kupolen så åkte vi hem till sara och tog en kopp kaffe ut i solen, lekte med hundarna och mös med hundvalpen stina. guud så söt hon var!

efter lite mat i magen så stack jag och elin till "blablabla"sjön där grabbarna skulle fiska. det blev en kort visit och efter hela  10 minuter så åkte vi ifrån dom. myggen höll på och bita ihjäl stackars elin... medan jag hade fullt upp med att kolla in grottan som låg intill. det var iskallt där inne, vattnet var till&med is och det satt fladdermös i taket. lite creepy var det allt! (lägger in bilder på den imorgon)
när jag hade skjutsat hem elin så åkte jag själv hem till mitt lilla rum och satte mig på sängkanten...
klockan 21:oo så åkte vi ner till ornäs för att spela kubb.

imorgon blir det fiske i en sjö mellan borlänge och falun. bäst att vara ute i tid så slipper äckelmyggorna komma fram och ha ihjäl en!



                     jag är kär i min nya tröja. är den inte fin?





tack för mig.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0