första doppet!

joo, tro det eller ej men första doppet i svenskt vatten för i år hände igår!
efter många om och men och många liter vatten på sig så var det väl lika bra att hoppa i efter att man hade blivit nedskvättad av oskar och emret.................... (förra året badade jag inte i sverige på hela sommaren!)
vi var i oskars stuga, satt bara i solen och tog det lungt. hur skönt som helst :)
sen klockan sju så for jag ifrån ingemansland och in mot befolkningen för att börja jobba klockan åtta. jobbade fyra timmar, hämtade upp syrran som hade stukat foten vid haga och åkte hem och sov.

idag är jag ledig! TJOHO
vet inte riktigt vart och hur det blir idag. becca hade lite planer för kvällen som kanske slår in, får se :) annars så blir det att gå in på festivalområdet (som jag inte har hunnit med än) :p dricka lite öl och umgås! kan bli fett mannen.

nu ska jag kliva upp ur sängen och äta lite frukost.
hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0