citygross

ligger i sängen och kollar på när en fluga flyger runt i rummet... ibland är livet ganska tråkigt.

kom precis hem ifrån citygross med mamma. dom har verkligen ingen koll där!  jag gick fram och fråga en snubbe som jobbade där vart det fanns sparbössor som inte går att öppna, utan man behöver en burköppnare för att få upp dom. (eftersom att en kompis hade köpt en där)
han kollade på mig som om jag vore dum i huvudet och sa att han inte ens visste att dom hade sparbössor. men om dom hade de så skulle de säkert ligga borta vid kontors-sakerna (och pekade ditåt).

- men va i helvete.... om man arbetar på en affär så måste man väl veta vad man har och inte har! och om man inte vet det så ringer man väl till någon som vet! och om någon behöver hjälp så följer man väl med kunden och visar vart saker och ting ligger! hur var det där med att hjälpa kunderna?! matt jag blir...
jaja.
ikväll hoppas jag på bio. baksmällan måste jag verkligen se! så den som vill gå med en stackars ensam liten flicka, RING!

nu ska jag fortsätta vänta på att pappa ska komma hem och sen åka till ehlina och hälsa på. vill tyvär inte åka mammas bil eftersom att lyserna inte fungerar. de ända som fungerar är hellyserna och högra blinkersen (+ allt bak). så om lilla poppo får syn på mig blir plånboken smal(are)!!

adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0