tjabbatjenahalå!

bara regn och rusk... jag vill ha sol och värme som det var för någon vecka sen!
vill inte sitta inne och möggla sönder, utan vill ut och göra något! vem vill ut i det här vädret? humöret sjunker bara man kollar ut...
men sånt får man leva med.
har jobbat hela veckan och varit med becca o co :) inte helt fel.
jobbar imorgon och på fredag sen nästa vecka. sen tar jag semester i två härliga veckor, sweet! då hoppas jag verkligen att vädret blir bättre. för semester utan sol är som en födelsedag utan paket, helt vädelös. hah!
och på tal om paket och födelsedag så fyller emret hela 19 gamla år imorgon. grattis! blir säkert att fira honom ett slag efter jobbet :)

nu ska jag ta mitt pick och pack för att sätta igång och städa!

 städa, städa varje fredag och så varje juuuul, det tycker jag är kul

bye!

becca och elin
   ♥)         angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0