tisdag

ganska dåligt väder här i Stockholm... inte spec. varmt och mulet. jag som ville ligga och steka i skärgårdssolen!
men icke-sa-nicke.
vi kom hit i söndags, då hände det inte så mycket. hälsade på alla vänner, käkade mat och sov. jag var så himla trött så jag la mig ner i sängen klockan 9. igår var vi in till ett köpcentrum närmare stan, gick runt där och kollade lite men det fanns ingenting som intresserade mig. mot kvällen så blev det film men det slutade med att jag, cerefie, frida, linus, william satt ute på altan och njöt. skrattade som dårar när vi började prata om yrol, haha! ritkigt sjuk och rolig film!

idag så blir det fiske! kanske man får napp? det hoppas jag iallafall! efter de så vet jag inte var det blir... det visar sig!
nu ska jag ta och gå hem till mitt näste och leta på lite kläder att ha på sig.

- i Alaska får man inte väcka sovande björnar för att ta ett fotografi, men det är helt lagligt att skjuta dem. man får inte beskåda en älg från ett flygplan eller kasta ut en älg ur ett flygplan.

ha en bra dag!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0