semester

DÅ HAR MAN SEMESTER DÅ!!




fille fråga mig precis om det blir fest i helgen
lön, semester = JA!
nu lönehelgen innan stockholm och allt så blir det nog att martina slår på stort! nu menar jag inte att just jag ska ha världens röjparty utan att jag ska ha det roligare än vad jag brukar ha. jag ska försöka iallafall! lite finöl kanske? hoppas bara vädret blir bättre så att man kan sätta sig ute i solen och chilla lite. skulle vara guld! men det väntas och ses.
igår blev det filmkväll hos becca. skulle egentligen spela spel men vi blev så trötta så vi slutade som soffliggare och de va då inge negativt med de!
så nu sitter jag hemma och väntar bara på att mamma, pappa och lillebror ska komma hem. dom har varit i venjan hela helgen :)
ikväll blir det väldigt lugnt. blir nog så lugnt som att sitta hemma med mor och far. kanske kolla watchmen? har inte sett den än. så de kan'bi

nu ska jag plocka lite på rummet!
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0