javisst fisken!

IGÅR BLEV det film hemma hos oskar, vi kollade på 50 någonting, kommer inte ihåg va den hette. men bra var den!
ikväll blir det jobb, från 7-12. suck.. har verkligen ingen lust att jobba. men det är bara att stå ut! torsdag, fredag, lördag och söndag. sen semester i två veckor! hääärligt. det blir att åka ner till lidköping med becca, sami, oskar och förhoppningsvis johan. blir nog fett! sen bara jag har kommit hem och packat om så drar famlijen ner till Djurönäset i Stockholms skärgård, det låter inte helt fel va?!
och det kommer det inte bli heller. träffa alla vänner som jag inte har sett på två år... kommer bli två riktigt bra veckor!
 


"
nu sitter jag och väntar på sami, becca och rick. vi ska åka och bada. eller vi ska inte bada, dom ska. aldrig att jag skulle slänga mig i vattnet nu. oooohnej! då fryser jag till is...
såja, nu ska jag packa väskan och vänta på de andra.

- man tillbringar 6 mån av sitt liv på toaletten.
hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Pappi

Albin har redan spenderat 6 mån och han är 11.

2009-07-23 @ 14:55:44
Postat av: martina

haha, så sant!

2009-07-25 @ 23:51:59
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0