hej,hej,hej så mycket hej!

jo det är så att vårat internet gick sönder för några dagar sedan och då har jag inte kunnat skrivit någonting här på bloggen...vet att ni har väntat och väntat och väntat, men nu är jag ju tillbaka! back on the road

hela veckan min har varit helt underbat!
har legat på stranden nästan varje dag, solat och badat. fattar inte att det kan vara sån värme här i borlänge! svetten rinner på en när man ligger i skuggan till&med.
och påtal om svett! det gjorde jag på jobbet i söndags! PUH! vet inte hur erik hade tänkt sig med han sa åt mig att gå in i kök!!
- HALÅ!?
jag ska väl stå i kassan?! nej nej, det var lika bra att göra som han sa. med kepa och förkläde på så stod jag som ett frågetecken vid grillarna. "Vad fan gör jag här?"
jodå, det var inget skämt. jag skulle få ställa mig och steka hamburgare från 19.00 till 00.00!
jag var heeeeeeeeeeeelt värdelös i början... men sen började jag få in de rätta knycket och tillslut gick det ganska bra! FÖR ATT VARA FÖRSTA GÅNGEN, halåååååååå?
erik sa iallafall att jag var superduktig *nöjd* hihi

ikväll blir det jobb igen :) hoppas på kassa men man vet ju inte riktigt nu för tiden... :p

här har ni lite bilder att kolla igenom!
puss o kram o nyp i stjärten

volbeat  förfest i det gröna :)  förfest hos chrille

det blir bara dom, för min mobil vill inte samarbeta med mig...................... hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du

2009-07-04 @ 22:03:56
Postat av: martina

på mc donalds

2009-07-06 @ 17:37:04
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0