hej!

var på spökjakt både i torsdagsnatt och igår natt, och då fick jag spöke på kort!!! och jag vet att alla inte tror på det jag skriver. men då är det så. jag är iallafall säker på att det är ett ansikte som kollar ut genom fönstret. vi var på herrgården vid stora tuna kyrkogård och gick runt. skrämde upp varandra och stojja, men kul vare! och det var nog inte sista gången vi var ute på jakt!

ikväll blir det grillning och lite mys framför soffan med mor, far och lillebror. sen hämta lillasyster som kommer hem ifrån kryssningen vid 00.00 , sen träffa becca och elin en snabbis tror jag :)

nu ska jag fortsätta att kolla igenom korten sen igår.
tjao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilden!!

2009-07-11 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0