hahaha

min gamla kamera som jag hade när jag var 15-16 år har inte fungerat på många många år. men idag kom jag på en sån bra ide som att sätta in de minneskortet i min nya kamera och VIPPS så kom bilderna fram! jag satt och flina och småskratta för mig själv när jag bläddrade igenom korten på mig, ebba, lisa, sandra och lillasyster. fyfan som man höll på. haha! men alla har vi varit barn... och är.
lite besviken blev jag för jag hade tänkt mig ett par hundra kort som man kunde kollat på. back in the days :)
men det var iallafall inte helt tomt i minnet. och jag ska väl vara glad bara för det!
vad tycker ni?

 

sweet.

var ut på bus med becca igår kväll. hälsade på henke, åkte bil med rickard,rick och phille. vi var förbi bulleforsen för att kika om vattnet lekte lika vilt där som i tunaåstrand, men det gjorde det inte. istället fick vi syn på stora, äckliga spindlar som satt överallt på räcket! dom var stora som philips finger! (dock inte hela fingret med om man räknar med toppen på fingret och nageln). vidrigare spindlar har jag aldrig varit med om någongång! och precis innan vi upptäckte dom så hade jag väl såklart varit där med armen för att ta kort ner på vattnet. pappskalle!

uuuuuuh....

påvägen hem till becca så fick hon lov att bromsa för en bäver som kom springande över vägen. fort som satan så slängde jag upp kameran och tog kort! dock på rutan så blixten stutsade såklart tillbaka... men becca har en film på mig, när jag förgäves försöker få kort på bäverjäveln och misslyckas. fan...



vad blir det idag då?
- jag vet iallafall inte.
blir väl som vanligt, duscha, klä sig och åka till becca. haha! men det är inte helt fel de heller ;p
så om någonting händer
- slå en pling!

klumpesnusk
hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0