godmorgon!

när mamma och pappa läser det här så kommer dom tro jag är sjuk eller nått. när går martina upp före 11-12 när hon får sova?
-aldrig...! förutom idag. idag blev jag väckt av becca när klockan var 20 över 7. haha, och sen dess har jag varit vaken, deni!
jag har varit hem och till jobbet och fixat lite papper. nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och äta frukost nu eller om jag ska vänta på becca till hon vaknar, (eftersom hon somna när jag åkte till jobbet) men vem vet när de blir?

solen skiner iallafall, ett stort plus!
så idag blir det nog lite stek, färga håret på elin senare ikväll och sen jobba 23-03. hoppas det blir en lugn natt utan stoj och stök :)

nej nu ska jag ta och öppna beccas kylskåp och se om jag finner något gott!
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: råbärt

m2 work... 20 till 07 (y)

2009-07-17 @ 12:52:55
Postat av: martina

fifan! vi får slita vi!

2009-07-17 @ 15:11:26
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0