far jag kan inte få upp min kokosnöt

ALLA SÄTT JAG PRÖVAT HAR VART FEL
kom precis hem ifrån beccispeccis efter att ha spenderat natten där med henne, emret, sami och bulan. mycket skratt och lite sömn, haha!
ikväll blir det som sagt jobb, men före det har det kommit in nya planer.
ska skjutsa lillasyster och hennes kompisar till säter, äta middag hos ruben, jobba, sluta, hem till becca, duscha, borsta tänderna för att sedan somna in.... oooh längtar redan till den stunden då ögonlocken faller nerför ögonen. usch, så skönt det ska bli! blev bara 3-4 timmars sömn inatt pga att man hade en karl bredvid sig som var jädrans bra på att gnissla tänder............ + att jag fick lov att gå upp så tidigt som jag gjorde.
men det är ganska skönt att gå upp i tid ändå. då hinner man med såååå mycket mer och dagen känns mycket länge! konstigt va? hah!

jaja, nu ska jag ta och gå upp i en dusch och tvätta!
hej och hå!

- hur lägger man ut filmer på bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0