antikrundan

ja, det börjar gå framåt nu mot kvällningen. rapporten börjar bli klar,
nu är det bara att åka till skolan imorgon och skriva ut skiten.

har precis setat och hjälp mamma igång med facebook.
aldrig mer.
- vad är det här?
- varför är det såhär för?
- vad händer nu?

jag skulle kunna skriva alla hennes frågor och funderingar
i långa rader, flera A4-sidor. men så tråkigt ska ni inte få det.

just nu sitter jag med kaj i famnen och småkollar lite på antikrundan
med mamma, pappa och lillebror. bättre har jag inte för mig, och
behöver inge bättre för mig heller.

nu har det gått 18 minuter och 55 sekunder sedan jag
satt fingrarna på tangentbordet,
så nu ska jag låta er vara!

tjarå'!


ge mig sommar nu!



dagens bästa:    myskväll med mamma och pappa
dagens pucko:    mig själv
dagens negativa:    elchockar i framtänderna
dagens positiva:    längtan till imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0