myskväll

fånga papperet

chips, chips, dipp, dipp, cola. kvällen är räddad :)
jag och min föredetta sambo, tette sitter just ni och flottar
i oss en massa floot. tom kom förbi och sa hej och sitter
och äter av våra godsaker ...
Om 10 minuter börjar när lammen tystnar, vet inte om jag
har sett den. men jag och tette ska lägga oss i sked och
mysa, den sägs vara läskig och då behöver jag trygghet bakom min rygg
och det finns ingen tryggare än tette, theres!

Imorgon blir det jobb, 12.00-19.00 kom och hälsa på! :)

nu ska jag hälla upp ett kallt glas cola och kolla in i 4kanten.


sommar och sol
jag och teres, sommaren 2006 :)




dagens snygging: Theres Hallström
dagens pucko: Theres Hallstöm
dagens sullo: Theres Hallström
dagens positiva: RAPPORTEN KLAR
dagens negativa: träningsverk imorgon! (ni ska få igen emma och amanda)

Kommentarer
Postat av: täätäään

posetivt för något? ;)

2009-02-21 @ 10:16:43
URL: http://therez.devote.se
Postat av: täätäään

mitt kodspråk :D

2009-02-21 @ 10:49:38
URL: http://therez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0