GRATTIS LILLEBROR!

här sitter jag nu igen. jag har absolut inget vettigt att skriva, förutom att jag kuggade på de där !¤"%¤# teoriprovet igen igår... svårare prov den här gången, verkligen! ><
men har en ny tid nästa vecka så det är väl bara fram med böckerna igen och börja läsa... suck.

just nu sitter jag hemma hos ehlina, som fortfarande ligger och sover, haha!
jag har ätit frukost och kollar just nu på Mount Everest - på liv eller död, ett fruktansvärt intressant och spännande program!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det lillebrors födelsedaaaag!
GRATTIS ÄLSKLING!

senare idag blir det middag hemma hos Börje...
Sen bär det av till ehlina, nadja och amina för att smutta på lite alkohol och sedan ut på äventyr :)

Nu ska jag upp och putta på liket uppe i sängen,
see ya'!

skepp och hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0