godmorgon

wollie bollie!

hoppas allt flyter för er, för det gör det verkligen inte för mig!

just nu sitter jag i skolan, skulle komma hit och göra klart min rapport
nu på morgonen när vi inte har någon lektion,
men såklart så glömde jag hela hur skriver du en rapport- papperet hemma,
så nu måste jag ändå sitta kvar efter skolan och hoppas på att någon
vacker själ i min klass har papperet kvar.

som jag sa igår så har mor min skaffat facebook,
hon blev lite ledsen i ögat när hon såg vad jag hade
skrivit om henne igår. så idag hyllar jag henne ist och ger
henne en varm applåd. hon är ändå min mamma :)

ikväll blir det dunder mys hemma hos min föredetta sambo!
ska bli riktigt skönt att ta det lugnt.
jobbar både lördag, söndag så man får hålla kvar krafterna
till bättre tider!
ikväll blir det tacos-lagning, kolla på film, tjocka i oss godis och
verkligen känna att vi lever!

livet leker

pussy

mmmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0