godkväll, godnatt, godmorgon




kom precis hem från en trevlig kväll med caroline, josefin och ida :)
mycket skratt och lite vett!

efter en lång promenad från bussen så är jag äntligen hemma, nerbäddad och säker i min säng. känns underbart må jag säga!
händerna har frysit till is och öronen ska vi inte prata om! men jag lever och huvudsaken är väl det

ligger just nu och pratar med araben, och snart kommer han till sverige! längtar, längtar, längtar! :)


nu ska jag nog slå på en film och sedan slumra in till sömns :)

nattinatt

Kommentarer
Postat av: torajävel

jag tänkte bara uttala mig om att martina är och kommer alltid att vara en stor gäddfis i mitt liv. that´s the way , aha aha , I like it.

2009-02-24 @ 14:12:07
URL: http://torawestlund.bloggspace.se
Postat av: martina

du vill inte veta vad du alltid kommer vara :)

mök

2009-02-24 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0