fettisdagen

semlor



jobbdag idag, gick super snabbt. började 12.00 och fick sluta runt 14.40 RIKTIGT SKÖNT!
(min önskan slog in igår, allt folk har slutat ätit, iallafall för idag.)

efter jobbet har jag setat och pluggat teori, min hjärna är helt förstörd efter alla regler och skit. men nu är det bara att ligga i för jag orkar inte hålla på med de här körkortet nå mer! nu vill jag bara kunna sätta mig i bilen och åka iväg vart jag vill, när jag vill!

om 10 minuter ska jag sätta mig och kolla på mästarnas mästare, riktigt skönt tv-program må jag säga! :)
till det blir det ett stort glas röd-mjölk och en semla som mormor var så snäll och bakade.

Imorgon blir det kupolen med lillebror, äta lite lunch med honom och kolla på ett par jeans och t-shirtar. det ska bli trevligt :) bror-syster-dag.

ge mig ayia napa, studenten, sommar


stay tuned

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0