ett, två, tre




helgen har passerat som ett skott!
fredagen tillbringade jag med tette, theres. mysigt :)

i lördags jobbade jag långpass, 12.00-19.00
efter det hämtade min far och jag upp ehlina på hagalund, sen bar det hem mot de underbara dalsjö by.
käkade laxtournedos, pressad potatis och sås, sen var det bara att packa ihop väskan för att börja gå ner mot ornäs, närmare målet kom T och hämtade upp oss, skjutsade oss till romme och sedan till hagalund.
tackar för det

burken öppnade sig och innehållet smet som en sidenduk ner i halsen, mmmmmh :)
efter många om och men att gå ut så beslöt jag mig att gå själv.
snö, slaks, storm, och en person som har lokalsinnet = 0.

klockan blev natt och jag somnade som en nedklubbad säl i P's soffa.
11.15 ringde klockan och det var dags för ännu en dag på jobbet.
äckligt mycket folk! kan ni inte bara sluta käka?

nu denna måndag har jag städat rummet, som jag egentligen skulle ha gjort för flera dagars sen, men har inte haft någon som helst ork.
när jag var klar och bara hade dammsugningen kvar så kommer min bästa vän oturen.
jag stoppar in dammsugarens kontakt i kontaktuttaget... det låter lite konstigt sen lägger den av. varför händer det mig?
den går inte igång, jag byter kontaktuttag, nej, jag stänger av den i några minuter och försöker sen igen, nej.

- mamma, det är bara att köpa en ny :)

så nu sitter jag här, med teoriböckerna i största hugg och funderar på hur jag ska göra ikväll.
blir det en sväng ut med carro och jossie eller blir det en hemmakväll?
det visar sig.

nu ska jag gå och hänga tvätt!

ciao!


Kommentarer
Postat av: täätäään

är det du på bilden? ;)

2009-02-23 @ 17:08:03
URL: http://therez.devote.se
Postat av: Anonym

tack gumman vi behöver en ny dammsugare :)kram mamma

2009-02-23 @ 18:28:12
Postat av: martina

till mamma: det var så lite så! :)

till täätään: självklart, sådär känner jag mig varje dag

2009-02-23 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0