det går mindre bra nu...

jag blir stört tooooooooookig!

här sitter jag på min !%#¤% dator och skriver rapport som ska vara klar och inlämnad senast imorgon.
Tyvärrrr så har jag inte Word installerat så får därför lov att skriva på min hotmail, fun.

OCH

hoppsan kerstin! där försvann allt, sepåfan!
klart som korvspad, jag dagens pucko (idag igen tora) kom väl åt pilen på tangentbordet,
den som gör att man kan backa. så allt, nu menar jag verkligen allt försvann!
det ända som var kvar var en liten, liten mening på 16 enstaka ord som jag precis hade kopierat,
och spart på anteckningar, men vafan ska jag med dom 16 enstaka, stackars orden till? nej släng dig i väggen!
det där var bara droppen.

vet att ni sitter och hånflinar och njuter.
men jag bjuder på de, vad han man blogg till?

skepp och hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0