4 december

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR PAPPAS FÖDELSEDAG HURRA, HURRA, HURRAAAAAA!!!
grattis pappa på 40års dagen! ♥



var nyss ute och körde ner mopeden i garaget igen efter att ha tagit upp den en gång... det snöar! det knarrar så mysigt när man går! SOM JAG HAR LÄNGTAT! men jag vill ändå ha mer. mer mer och mer snö! en meter snö!
mamma står och lagar mat till imorgon, det blir kreolsk gryta. absolut det bästa och godaste grytan som kan göras i denna värld! fläskfile, paprika, syltlök, saltgurka, grädde och mycket annat gott, MMMMMM!! längtar mest till maten imorgon, synd bara att man ska behöva gå å vänta hela dagen...

ikväll blir det jobb, en väääääldigt jobbig tid!!! 2300-0300!! inte kul eller hur? men det är bara att bita ihop som jag brukar säga!
nu ska jag ta och göra nå nytta. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0