3 december

11 jobb har jag sökt idag, ELVA JOBB!!! fattar du?! det är hur mycket om helst! och om inte NÅGON hör av sig, då vet jag faktiskt inte vad jag gör! då skiter jag i att söka nå mer. haha!
berättade jag också att jag sökte jobb i norge? som kassörska där. bara att hoppas på att man får något utav jobben!
imorgon är det ingen vanlig dag, utan det är min älskade fars födelsedag! gammal gubbe blir han! nejdå pappa :) du är så ung och spänstig så!
håller just nu på att ladda hem en ny serie. kollade en säsong på dexter, men efter de sista avsnittet så tyckte jag att det var bra så. man ska ju sluta när det är som bäst, inte sant? hehe.
snart äre klart! nu ska jag bara klä på mig myskläder sen kolla.
tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0