28 december

vilken dag! vilken stress!!!
klev upp vid 11, nästan på en gång fick jag åka in till stan och hämta dricka (tur de, för det är ju det viktigaste;)) efter de så åkte jag hem igen, hämtade pappa så åkte vi upp på tippen och slängde ur skit ur bilen som har legat där ett tag. äntligen gjort. men som vanligt med min tur så fick vi aldrig igen bakluckan igen..... hur skulle det nu gå med norgeresa utan en baklucka man kan stänga?
hem igen, iväg till krålle för att hämta saker till norge, förbi fredriks mamma och hämta saker, iväg till willys för att handla mat med wibbas.. PUH! blir slut av att bara skriva!
vi gick och yrade inne på affären ett bra tag, men det blev iallafall 2kg makaroner, 2 falukorvar, ett paket köttbullar och 10 nudelpaket, och hör ocj häpna! det blev endast 100 kronor. willys, dom är för bra dom!
betalade och gick ut. stod och pratade lite om min (mammas) bil hur vi skulle göra och det blev ändrade planer. vi tar hans bil istället. och det gör absolut innnnnnnnnnnngenting! jag ska ju få köra (eftersom killarna vill dricka öl....) men vad gör de?! att köra en ny volvo istället för skruttiga lilla peugeoten är inte helt fel!
nu vet jag inte hur ny volvon är.. men den ser ny ut! jag kan ingenting om sånt där... säkrare bil iallafall! mycket bättre :)
så nu är allting klart! det enda som ska göras är väl att packa ner sakerna i bilen. men det får jag göra imorgon. för annars fryser ölen sönder... det sa min far till mig EFTER att jag hade gått ner med dom i bilen... så det var väl bara att springa ut igen då. hehe
så nu ska jag bara slappa..... och sova, och vakna och köra.
jaja. nu ska jag göra nå vettigt!
tjabbarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0