27 december

tjabbaaaaa
jag brukar ju sova ganska länge på mornarna, men det var längesen jag sov till halv två! det kanske var lite och ta i... hela dagen har ju försvunnit. men jag kan tänka såhär. det har ju inte varit många timmar man har sovit nu i helgen, med tanke på utgång och sånna grejer. så jag kanske behövde de där för att överleva. hehe
igår var jag på bio med lucas, även tobias, blund, syster och amanda var där. vi såg götakanal 3.... vilken jävla usal film! herregud! och inte nog med det! det satt en brud och skrattade, hela filmen! eller jag vet inte ens om man ska kalla det skratta. hon störde iallafall heeeeeela biosalen.. suck. så utan hennes "skratt" så kanske filmen skulle ha fått en 1a. men nej, helt värdelös film!
efter det hände de inte speciellt mycket. vi åkte hem, var lite sociala med mor, far och fam. kullberg/ismaili, sen var det dags att lägga sig.
eftersom att min säng var upptagen av "främlingar" ;) så fick jag lov att sova uppe i albins säng, min gamla säng, mitt gamla rum... jag har inte kunnat sträckt på mig på heeeeeela natten! när man är van vid en 140 säng och så går man och lägger sig i en 90 säng!! om ens de! de kändes som om den skulle vara 50 cm och 150 lång :p men som sagt, det var ju bara en natt. och tur vad väl kanske det, annars hade jag väl krympt 20 cm...

idag blir det kupolen. om jag så vill eller inte. jag måste in! egentligen har jag inte råd att köpa någonting nu när vi ska till norge över nyår. men jag måste ha nå kläder till nyår. och sen är de ju rea överallt! me like.
nej nu ska jag ta och gå upp i duschen!
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0