27 december

godkväll!
tänkte bara slinka in och skriva några rader innan jag faller i sömn.
dagen har inte bjudit (heter de så?) på mycket. jag och syster va in till kupolen en snabbis men fyfan va drygt det var! folk överallt och hittade ingenting roligt...
resterande timmar av dagen har jag inte gjort så mycket annat. skrivit packningslista till norge har jag gjort. nu är det klubbat och klart, vi åker!
det blir jag lucas och wingwang. kommer bli grymt! tur att jag har pojkarna med i bilen så att dom kan hjälpa mig att hitta, även fast att vi ska ha gps och vägbeskrivning på papper, man ska vara på den säkra sidan.
men minst hjälp får jag väl av lucas. han ska väl bara sitta och dryga förstår jag. men det får han... han kommer få igen. en vacker dag
sen nu när man ska dit upp så skulle jag få några beställningar av pojkarna, köpa saker, hämta saker. det är nog bara att lyda och se glad ut.
haha
nejmen det kommer nog bli grymt kul! jag ska iallafall ha det. det blir vad man gör det till!
nej nu ska jag ta och lyssna på lite musik sen sova.
godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0