26 december

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhså var julen slutt! skönt!
igår var det fest. eftersom det var juldagen. kvällen började hemma hos patrik och sofie, lite tv-spel och öl. supertrevligt! runt halv 12 tiden så började alla snacka om att fega ur, och inte åka till stan pga att alla sa att det var superlång kö överallt.
äh tänkte jag och jonas och fixade skjuts ändå. väl framme i stan så var det inte en enda jädrans liten kö :p vi gick först in på bakfickan där jag träffade kim, daniel, chrille, amanda och sen en till amanda som jag inte har träffat sen skolavslutningen i nian!! superskoj att säga hej till henne och småsnacka lite :)
sen bar det av till s2. det var ungefär 5 personer som stod före mig i kön, kanske stod där i 5 min, sen blev vi insläppta. inne där var det kaos, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla mycket folk! man kunde inte gå ett steg förän man trampade någonannan på fötterna. så jag vill inte ens veta hur mina skor ser ut idag....... svarta och förstörda säkert. men det ger mig en bra anledning till att köpa ett till par ;)
- jag är blond! men jag är inte dum!

nu sitter hela familjen hedlund och väntar på finbesök från stockholm. familjen kullberg/ismaili :D har inte träffat dom sen i somras. kul kul!
nej! nu örkent jag skriva mer
hade!
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0