24 december

GOD JUL!
dagen började med att pappa kom och väckte mig runt 11, städade rummet, duschade, fixade mig och precis när jag blev klar så strömade de in folk. morbror m. familj, faster, kusiner, mormor, farmor, ja ni fattar vad jag menar va? det blir en hel del!
nu väntar vi bara på min andra faster ska komma så att vi kan börja äta, jag är såååååååååå hungrig! jag har struntat i att äta bara för att få äta lite extra jansons eller liknanade. ooohooo det bara vattnas i munnen! senare blir det väl kalle anka som vanligt, paketöppning och lite sånt. undra vad man ska få.... ^^ en sak vet jag. och det får ni se senare! jag tror inte att det blir någon mera uppdatering just idag, för ikväll blir det nog utgång med några stycken. så vi hörs nog imorgon!
tjabba och GOD JUL än en gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0