23 december

fyfaaaaaaaaaaan för kupolen! usch! bilar överallt, hittar ingen parkering, folk överallt, stress överallt, kortautomater som inte fungerar, folk som trängs både i kö och bilkö. uuuuuuuuuuuuuuuh! man blir ju helt tokig i dessa tider!
men nu är äntligen allting klart! alla paket är köpta, inslagna och snart ligger dom under granen ^^ det är en julklapp som jag är riktigt nöjd med! men det kan jag inte berätta nu, så det får ni reda på imorgon vad det är. hihi
var iallafall på kupolen med lucas och becca. käkade lite mat, handlade julklappar, suckade åt lucas. ja, som vanligt. en helt vanlig dag alltså. nästan.
snart blir det att åka in till stan igen för att köpa lite att svalka ner halsen med nu i juletider. ni förstår vad jag menar va? :)
förstod väl de! ni är inte så dumma som ni ser ut
haha, nej nu ska jag ta och gå och pudra näsan sen dra mig innåt igen
höres!
tjabbadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0