22 december

såja! få var man långledig från jobbet då :) eller vem vet. kanske jag inte ens kommer tillbaka.
men jobbet börjar den tredje januari och dom har inte ringt än... så det ser inte speciellt ljust ut.
har fått göra lite olika sysslor på jobbet idag. lite ovanliga sysslor också :p
stått i kassan, hjälp till på pf, lökat och hackat snö! det är inte ofta man får den arbetsuppgiften heller, kallt som satan var det ute också! burrrrrrrr...
så ida. ska man fira att man har fått ledigt? ska man sörja? nej knappast. nejdå :p
jag vet inte vad jag ska göra. skulle vart skönt att hyra ip-lokalen här i dalsjö och basta. men jag vet varken hur man gör eller hur mycket det kostar... vi får se.
men nu ska jag iallafall upp i duschen och skrubba bort allt skit på kroppen
tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0