21 december

shoo coolingar

jobbat idag. kom till jobbet glad och pigg för att jag visste att jag skulle få en kassa av larry. kom dit, kollade på uppställningen
Hedlund - PF
POMMES FRITTES!! IGEN?!
jaha, tack för den larry! jätte snällt! .__.
så där har jag stått hela dagen och svettats. luktar som om jag har legat i ett badkar fullt med fritösolja toppat med salt. låter det som om jag luktar rosor eller?! nej....
och kulan, han bara retas hela tiden. heeeeeeela tiden. TROR NI JAG TYCKER DET ÄR ROLIGT?! NEJ! sluta :(

haha, nej nu orkar jag inge mer. detta lilla inlägg var tillägnat till larry och kulan som hånar mig om min blogg. så där fick ni. up in your *****! :)


resterande timmar av dagen ska jag gå ut och gå med bella och frida, sen bara ta det lugnt, sista dagen på jobbet imorgon och sen blir jag ledig till den 3e januari. men vem vet. kanske jag inte ens kommer tillbaka. det visar sig :)
nu ska jag ta och leta reda på lite bra musik på spotify.
tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0