20 december

4 dagar till julafton

igår var jag hem till min vän theres. det var ett bra tag sen vi sågs så vi hade mycket och prata om efter att vi hade sett på barnhemmet. det skulle vara en skräckfilm, men jag vettefan... en tankefilm skulle jag säga. men den var bra iallafall!
åkte hem runt halv ett bara för att jag ska jobba idag, så jag vela vara utvilad och klar. kom hem, sa godnatt till mamma... och så ringde telefonen.............
- HEJ KAN DU KOMMA OCH HÄMTA OSS I STAN?!
- men vafan. jag kom ju precis hem.
men vad gjorde de? det var bara att sätta sig i bilen in till stan igen. tur att den var varm iallafall! körde hem småpojkarna sen åkte jag hem och vaggade mig själv till sömns.
ÅH VA SKÖNT DET ÄR ATT SOVA!
men nu kan jag inte sitta här nå mer. nu måste jag åka! jobb 11.30-16.00, wihoo...
hejdå

(kom inte ut imorse. men bättre sent än aldrig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0