2 december

tjolahopp!
jag har precis skickat iväg en ansökan till clas ohlson i norge! skulle inte det vara lite kul?! att åka iväg och jobba där :D bara att vänta och hoppas!
jobbdagen idag har gått bra, ganska lugnt. det är ju ändå bara onsdag, dom flesta har ju jobbat hela dagen. men lite kö kom det då  och då.

igår när jag åkte till becca så kännde jag när jag klev ur bilen att det luktade bränt men tänkte inte mycket mer på det och gick in. senare kom rosanna in och frågade hur fan jag kör bilen?
- vadå?
- ja det luktar ju brännt runt hela bilen?!
- ingenaning...

när jag skulle iväg till jobbet idag så gick jag ut och startade bilen ett bra tag före innan jag skulle åka, för att kolla om det hade något med de och göra. ( vad vet jag? jag har ingenaning...) men det hände likadant, svårt att börja backa, svårt att komma iväg. men det blev bättre och bättre ju mer jag åkte. så jag trodde bara att motorn var kall.
ikväll när jag kom hem från jobbet så la jag i handbromsen innan bilen hade stannat... det hände INGENTING, bilen fortsatte bara.... handbromsen har frysit sönder, eller frysit fast... så nu har jag ingen bil längre... jädra skit!!!
nu ska jag upp i duschen sen lägga mig i sängen och slå på en film.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0