17 december

kinamat är verkligen mycket godare än thaimat.
mamma hade tagit hem thaimat idag efter jobbet, visst är det gott. men det är mer smak i kina. thaimat känner man bara styrkan på, ingen smak. men tack för maten mamma! :)
kom hem frånkupolen för ett tag sen. hade precis satt på mig mjukiskläder och raggsockor när mamma kom in och fråga om jag var klar.
till vadå?
jovisst! då skulle vi till kupolen och köpa julklapp åt mig, och vet ni vad det var? det tänker jag inte berätta. hihi det får ni se på julafton! vit, lila, och behövs på vintern. vad kan det vara? vänta och se.
nu ska jag ta och sätta på en dokumentärfilm om spöken. spooooooooooooookyyyyyyyy :o

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0